new theme

19 July 2017

DSC_4561.jpg_koko
DSC_4572.jpg_koko
DSC_4568_koko

I haven't been happy with the way my blog looks for a while anymore. My friend got a new template for her blog some time ago and I decided to start look into it, too. Finding the perfect template was a bit more difficult than I thought, but so worth it. Many of you probably think this new theme is too white and boring, but I don't care cause I absolutely love it. For me, pictures have always played the main role in my blog. I don't want a fancy banner and colorful links or icons. I want a simple theme that doesn't steal attention from my pictures and that looks like me. And this theme is all of the above.
Mä en ole ollut tyytyväinen mun blogin ulkoasuun enää hetkeen. Mun kamu hankki uuden ulkoasun blogiinsa jonkin aikaa sitten ja mä päätin alkaa metsästää myös omaani. Täydellisen ulkoasun löytäminen oli hiukan vaikeampaa mitä luulin, mutta ehdottomasti sen arvoista. Monen mielestä tää uusi teema on varmaan liian valkoinen ja tylsä, mutta mä en välitä koska mä ehdottomasti rakastan tätä. Mulle kuvat on aina olleet tärkeimmässä roolisssa blogissa. En halua hienoa banneria ja värikkäitä linkkejä ja ikoneja. Haluan yksinkertaisen teeman joka ei varasta huomiota kuvilta ja joka näyttää multa. Ja tää teema on kaikkea sitä.

Post a Comment

© 2avlt5. Design by FCD