21052017

21 May 2017

1
3
2
6
5
4

It's crazy how fast time has once again flown. There are only two normal school days, one test, and four exams between me and my summer holiday. My last exam will be on the 14th of June and my parents will come to Tartu around that time. But this time I'm not going to go to Finland with them. Instead, I'm first gonna fly to England for couple of days and from there to Sicily. I'd love to spend some more time in Sicily, but I have to be in Finland right after midsummer. My summer will be filled with friends, working, and hopefully some more travelling. I'm also planning on going to Flow festival to see Lana Del Rey but I haven't bought the ticket yet.
I'm already so excited about this summer and the end of the semester. However, these last few weeks will be SUPER busy and full of studying. I'll have my biochemistry exam on Tuesday and two microbiology tests on Thursday. I haven't started properly studying for the microbio tests yet since I've been busy with biochem, so Tuesday and Wednesday will be fun (not) trying to learn +15 viruses and 17 slides for the tests. After that it'll get a bit "easier" since I'll only have one exam a week haha. So yeah, you probably won't hear much, if any, from me until my exams are done. My Instagram and Snapchat, however, will be active and probably full of exam stuff, so feel free to stalk me there.

Hullua miten nopeasti aika onkaan taas lentänyt. Mun ja kesäloman välissä on enää kaksi normaalia koulupäivää, yksi tentti, ja neljä eksamia. Mun vika eksami on 14.6 ja mun porukat tulee niihin aikoihin Tarttoon. Tällä kertaa mä en kuitenkaan mene niiden mukana Suomeen. Sen sijaan mä lennän ensin Englantiin pariksi päiväksi ja sieltä Sisiliaan. Olisin mielelläni Sisiliassa vähän pidempään, mutta mun pitää olla Suomessa heti juhannuksen jälkeen. Mun kesä tulee olemaan täynnä kavereita, kesätöitä ja toivottavasti lisää matkustelua. Mulla on myös suunnitelmissa mennä Flowhun katsomaan Lana Del Rey, mutta en oo vielä hommannut lippua.
Oon jo niin innoissani kesästä ja lukukauden loppumisesta, mutta nää vikat viikot tulee olemaan TOSI kiireisiä ja täynnä opiskelua. Mulla on biokemman eksami tiistaina ja kaksi mikrobilsan tenttiä torstaina. En ole vielä ees alkanut opiskella kunnolla noihin mikrobilsan tentteihin, sillä oon ollut ihan tarpeeksi kiireinen biokemian kanssa. Joten tiistai ja keskiviikko tulee olemaan tosi kivoja (not) kun yritän hiki hatussa opetella +15 virusta ja 17 slaidia torstain tentteihin. Ensi viikon jälkeen on vähän "helpompaa" sillä sitten mulla on vaan yksi eksami viikossa haha. Joten joo, musta ei varmaan kuulu paljoa jos mitään ennen kuin mun eksamit on tehty. instagram ja Snapchat sen sijaan tulee olemaan aktiivisia ja varmaan täynnä eksamijuttuja, joten feel free to stalkkeroida mua siellä.

Post a Comment

© 2avlt5. Design by FCD