11 April 2017

BUTTS IN RIGA

DSC_3932_koko
DSC_3917_koko
DSC_3969_koko
1
DSC_3906_koko
IMG_3005_koko
DSC_3953_koko
DSC_3904_koko
DSC_3960_koko
2
DSC_3905_koko
DSC_3974_koko
DSC_3957_koko
DSC_3983_koko

I've been to Riga once before with my parents years ago. This time I went there with (almost) half of my group and some other Finns from Tartu cause we had some seminars together with the Finns studying in Riga (tho we didn't really go to seminars that much haha). Eight of us were staying in an Airbnb apartment and the rest were in hotels. The apartment was beautiful and gosh if it was mine, I'd know exactly how to decorate it. We left on Thursday afternoon and came back on Sunday night, and the whole weekend was full of so much laughter and happiness. And food. So much food. It's crazy how two years ago all these people were total strangers to me and now it feels like I've known them forever. Life is crazy, but luckily in a very good way.

Mä oon ollut Riiassa kerran aikaisemmin mun vanhempien kanssa monta vuotta sitten. Tällä kertaa mä menin sinne (melkein) mun puolikkaan ryhmän ja muutaman muun Tarton suomalaisen kanssa, koska meillä oli seminaareja yhdessä Riiassa opiskelevien suomalaisten kanssa (tosin me ei käyty seminaareissa kovin paljoa haha). Kahdeksan meistä yöpyi Airbnb asunnossa ja loput oli hotelleissa. Meidän kämppä oli tosi kaunis ja luoja tietäisin miten sisustaisin sen jos se olisi mun. Me lähdettiin torstaina iltapäivällä ja tultiin takaisin Sunnuntai-iltana, ja koko viikonloppu oli niin täynnä naurua ja onnellisuutta. Ja ruokaa. Niin paljon ruokaa. Ihan hullua miten kaksi vuotta sitten nää kaikki ihmiset oli mulle ihan vieraita ja nyt tuntuu kuin oltais tunnettu aina. Elämä on hullua, mut onneksi hyvällä tavalla.

No comments:

Post a Comment