LONDON III

30 March 2017

DSC_1960_koko
DSC_1965_koko
DSC_1956_koko
DSC_1930-2_koko
DSC_1921_a_koko
DSC_1948_a_koko
DSC_1991_koko
DSC_1980_a_koko

Hi there, it's been a while since the last time! Everything's great here, I've just kinda forgotten that I even have a blog and other things (...school) have kept me quite busy. Actually I'm going to Riga tonight and I should be packing already, so let's keep this post short. Here are the last London pics from our trip in January. I actually edited these over a month ago, but kinda forgot to post them lol. All the pictures are from The National Gallery in London. Van Gogh and Monet's paintings were definitely my favourites, and if you happen be in London, you should definitely visit The National Gallery. And visit London. It's awesome.

Hei siellä, viime kerrasta onkin jo aikaa! Kaikki on täällä hyvin, mutta mä oon vaan vähän unohtanut että mulla edes on blogi ja muut jutut (...koulu) on pitäneet mut kiireisenä. Meen itseasiassa tänä iltana Riikaan ja mun pitäisi olla pakkaamassa jo, joten pidetään tää postaus lyhyenä. Tässä on vikat Lontoon kuvat meidän reissulta tammikuussa. Mä itseasiassa editoin nää jo reilu kuukausi sitten, mutta unohdin postata ne haha. Kaikki kuvat on The National Gallerysta Lontoossa. Van Goghin ja Monetin maalaukset oli ehdottomasti mun lemppareita ja jos satut olemaan Lontoossa, kannattaa ehdottomasti tsekata The National Gallery. Ja käykää Lontoossa. Se on mahtava.

LONDON I, LONDON II

2 comments

  1. Sulla on tosi upeita kuvia täällä blogissa!

    sannixo.blogspot.fi

    ReplyDelete

© 2avlt5. Design by FCD