ART/FOOD

17 January 2017

DSC_1769_a_koko
DSC_1835_a_koko
DSC_1750_a_koko
DSC_1810_a_koko
DSC_1786_a_koko
DSC_1765_a_koko
DSC_1758_a_koko
DSC_1826_a_koko

Winter break is almost over. At the same time I haven't really done anything, yet I haven't spent a weekend at home for three weeks. I've been to Turku, Helsinki, Merikarvia, and Turku again. I've spent time with my friends and even had time to finally see a dear friend of mine whom I hadn't seen since summer 2015. I've done horseback riding but I guess downhill skiing has to wait until next winter.
I'm going to London with my mom in less than a week, and after that I'll only have a few days left in Finland. I haven't booked my boat yet but I guess I should do that soon. I haven't written any physiology notes (okay I studied the first lecture lol) nor have I read the novel I bought last summer. I was actually thinking of taking it to London with me. At least I'll have something to do during the flights.
All in all, I've had a very relaxing and fun winter break. I registered for my spring semester's courses today and I'm already really excited to go back to Tartu and study again. It's fun to be on holiday, but it's more fun to do something you really love.

Talviloma on jo melkein ohi. Samalla mä en ole tehnyt juuri mitään, mutta silti en ole viettänyt viikonloppua kotona kolmeen viikkoon. Olen käynyt Turussa, Helsingissä, Merikarvialla ja jälleen Turussa. Olen viettänyt aikaa kavereiden kanssa ja nähnyt jopa yhtä rakasta kamua, joten en ollut nähnyt kesän 2015 jälkeen. Olen käynyt ratsastamassa, mutta laskettelu joutuu kai odottamaan taas ensi talveen.
Menen Lontooseen äidin kanssa alle viikon päästä ja sitten mulla onkin vain muutama päivä Suomessa jäljellä. Mä en ole vielä varannut laivamatkaa, mutta pitäisi sekin jo pian tehdä. En ole kirjoittanut fysiologian muistiinpanoja (tai kävin mä yhden luennon läpi lol) enkä myöskään ole lukenut viime kesänä ostamaani romaania. Tosin ajattelin ottaa sen mukaan Lontooseen. Onpahan aina jotain kivaa tekemistä koneessa.
Kaiken kaikkiaan mulla on ollut tosi rentouttava ja mukava talviloma. Rekisteröidyin tänään mun kevään kursseille ja oon jo super innoissani Tarttoon palaamisesta ja opiskelusta. Lomailu on kivaa, mutta kivempaa on tehdä jotain jota rakastaa.

Post a Comment

© 2avlt5. Design by FCD