29122016

29 December 2016

DSC_1662_a_koko
DSC_1655_a_koko
DSC_1713_a_koko
DSC_1721_a_koko
DSC_1640_a_koko
DSC_1680_a_koko

I hope you all had an amazing Christmas. My Christmas was very traditional; lots of good food with my family at home while listening to Vesa-Matti Loiri's Christmas album. A perfect way to spend the Christmas Eve, if you ask me. I've been in Finland for a bit more than a week now, and it feels so good to do nothing. I've been just hanging out with my friends, playing Sims (......it was on sale in Origin hehe), working out, and sleeping. First it was weird to have this much time, but now I've got used to it already. I wanted to start reading the book I bought last summer cause I haven't had time to read it until now. But I realised I still need to wait a while cause I can't concentrate properly enough to read a book. I guess there are still too many things in my mind and it'll take a while to get the holiday mode on. But anyway, enjoy the last days of this year cause soon it's time to welcome 2017. How crazy is that???!!

Toivottavasti teillä kaikilla oli ihan joulu. Mun jouluni oli todella perinteinen: paljon hyvää ruokaa kotona perheen kanssa Veskun joululevyn soidessa taustalla. Ihan täydellinen jouluaatto jos multa kysytään. Oon ollut Suomessa nyt vähän yli viikon ja tuntuu niin hyvältä olla tekemättä mitään. Oon vaan viettänyt aikaa kamujen kanssa, pelannut Simsiä (......se oli alennuksessa Originissa hehe), treenannut ja nukkunut. Aluksi oli niin outoa kun yhtäkkiä olikin näin paljon aikaa, mutta nyt mä olen jo tottunut siihen. Halusin alkaa lukea yhtä kirjaa jonka ostin viime kesänä, koska mulla ei vaan ole ollut aikaa luke sitä ennen tätä. Mutta tajusin että mun täytyy vielä odottaa hetki, sillä en pysty vielä keskittymään tarpeeksi lukeakseni kirjaa. Mun päässä taitaa olla vielä ihan liikaa juttuja kestää hetken saada lomavaihde päälle. Mutta joka tapauksessa, nauttikaa vielä tän vuoden vikoista päivistä, sillä pian on aika toivottaa tervetulleeksi 2017. Ihan hullua!!!

Post a Comment

© 2avlt5. Design by FCD