Fall happiness

15 October 2016

DSC_1551-5_a_koko
DSC_1314-2_z_koko
DSC_1376-3_a_koko
DSC_1210-2_a_koko
DSC_1585-2_a_koko
DSC_1332-2_a_koko
DSC_1587-3_a_koko
DSC_1267-2_koko
DSC_1371-2_a_koko
DSC_1290-6_a_koko
DSC_1440-2_a_koko
DSC_1224-3_a_koko
DSC_1364-4_a_koko

I'm such a lucky girl to have so amazing people in my life. I spent three full days in Finland. Three days full of friends, laughter, and happiness. Three days living with my parents again, and three days without any school stuff. Okay 2 days only cause I had to start studying for my physiology test. I even managed to see my best friend whom I hadn't seen for 8 months since we both live abroad nowadays. On Friday, I went photographing with Jenny. One of the many things I miss when I'm in Tartu, is her and our shooting sessions. When I'm in Tartu, I miss my friends and family in Finland and other countries. And when I'm in Finland, I miss my friends in Tartu. I guess this is what living abroad is about. You just can't have everything, haha.
Oh, and I finally purchased Lightroom, and these pics are the first ones I've edited with it. I'm so in LOVE. I still need lots of practice but daaaamn. Best purchase ever.

Olen niin onnekas että mulla on näin mahtavia ihmisiä mun elämässä. Mä vietin kolme kokonaista päivää Suomessa. Kolme päivää täynnä ystäviä, naurua ja onnellisuutta. Kolme päivää porukoilla asumista ja kolme päivää ilman mitään koulujuttuja. Tai no 2 päivää, sillä mun piti alkaa opiskella mun fysiologian tenttiin. Mä jopa näin mun parasta kaveria, jota en ollut nähnyt kahdeksaan kuukauteen, sillä asutaan molemmat nykyään ulkomailla. Perjantaina mentiin kuvaamaan Jennyn kanssa. Yksi monista asioista joita kaipaan Tartossa ollessani on Jenny ja meidän kuvailusessiot. Kun mä olen Tartossa, kaipaan mun perhettä ja ystäviä Suomessa ja muualla maailmassa. Ja kun olen Suomessa, kaipaan mun ystäviä Tartossa. Mutta tätähän ulkomailla asuminen taitaa olla. Kaikkea kun ei vain voi saada, haha.
Ja ainiin, mä hankin vihdoin Lightroomin ja nää kuvat on ekat, jotka oon editoinut sillä. Oon ihan RAKASTUNUT. Tarvin vielä paljon treeniä mut luojaaaaaa. Paras hankinta ikinä.

2 comments

  1. Ihanat asut ja ihanan rohkeet huulipunat molemmilla!! :o Etenkin toi ihan ensimmäinen kuva on valtavan upea ! ♥

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oi kiitos! ♥ Huulipunat on ihania, nykyään tulee käytettyä melkein päivittäin piristämään lookia!

      Delete

© 2avlt5. Design by FCD