Tartu life

09 September 2016

3
DSC_1020_a_koko
1
DSC_1016_a_koko
2

My first weeks in Tartu have been made of love, happiness, tears, sadness, and broken hearts. Definitely an interesting beginning for the new semester, but life can be very strange sometimes. My brain is still in the holiday mode but I guess it'll come back as soon as I start studying again. Autumn is in the air and I've already started to feel a bit melancholic. I still have so many summer dresses I'd love to wear, but I guess I'll have to wait till next summer. I hope this semester will be good. I'm gonna make it good.

Mun ensimmäiset viikot Tartossa on olleet täynnä rakkautta, onnea, kyyneleitä, surua ja särkyneitä sydämiä. Ehdottomasti mielenkiintoinen alku uudelle lukuvuodelle, mutta elämä on joskus todella outoa. Mun aivot on edelleen lomalla, mutta luotan siihen että ne palaa takaisin kun alan taas opiskella. Syksy on ilmassa ja olen jo alkanut tuntea olon hiukan melankoliseksi. Mulla on vielä niin monia kesämekkoja joita haluaisin käyttää, mutta mun pitää varmaan odottaa ensi kesään. Toivottavasti tästä lukukaudesta tulee hyvä. Aion tehdä siitä hyvän.

Post a Comment

© 2avlt5. Design by FCD