Nyhtislovee

06 August 2016

nyhtislovee

Somehow I thought that spending the summer in Finland would mean eating lots of pulled oats. Oh, how wrong I was. I didn't realize that it's still so popular and sold out all. the. time. But today was my lucky day since I  F I N A L L Y managed to find it. And I ended up buying four packs of it. And calling my mom all excited "Guess what I found!!??? I found pulled oats!!!". Going to Prisma at 830am on a Saturday morning was the best decision ever. And isn't it every girl's (and boy's) dream to have a kilo of pulled oats in her fridge?

Jotenkin mä ajattelin, että kesä Suomessa tarkoittaisi lähes päivittäistä nyhtistaivasta. Miten väärässä mä olinkaan. En tajunnut, että se on edelleen niin suosittu ja jatkuvasti loppu kaikkialta. Mutta tänään oli mun onnenpäivä, sillä onnistuin V I H D O I N löytämään sitä. Ja lopulta päädyin ostamaan neljä pakettia sitä. Ja soittamaan äidille ihan fiiliksissä "Arvaa mitä mä löysin!!??? Mä löysin nyhtökauraa!!!". Prismaan meno puoli ysilta lauantaiaamuna oli paras päätös ikinä. Ja eikö jokaisen tytön (ja pojan) unelmana ole kilo nyhtistä jääkaapissa?

PS Mun Michael Kors-laukku on edelleen myynnissä KLIK KLIK KLIK!

Post a Comment

© 2avlt5. Design by FCD