Nikon D7200

16 August 2016

DSC_5482_a_koko

I've been thinking of buying a new camera for some time now. First I was supposed to buy a new one when I'd have enough money, and give/sell my old camera to my mom. But then my old camera started to break and I had to change the plan. Luckily I've been working a lot this summer, so I got enough money to buy a new camera and still managed to save some money too. So say hi to my new friend, Nikon D7200!
I got my old Nikon D3100 six years ago, so it wasn't shocking that its time came to an end. The difference between these two cameras is enormous, and it'll definitely take a while until I learn everything about D7200. But I'm so damn excited about it, and hopefully we'll have many good years ahead.

Olen miettinyt uuden kameran ostamista jo jonkin aikaa. Ensin mulla oli tarkoituksena ostaa se kun mulla on tarpeeksi rahaa ja sitten myydä/antaa vanha runko äidille. Mutta sitten mun vanha kamera alkoi hajota ja mun täytyi muuttaa suunnitelmaa. Onneksi oon ollut tänä kesänä paljon töissä, joten onnistuin tienaamaan tarpeeksi rahaa kameraan ja silti myös laittaa vähän säästöön. Joten tässä olisi mun uusi kuvauskamu, Nikon D7200!
Ostin mun vanhan Nikon D3100 kuusi vuotta sitten, joten ei ollut mikään yllätys että sen aika tuli koitokseen. Ero näiden kahden kameran välillä on aivan valtava, joten siinä menee todellakin hetki että opin hyödyntämään kaikkia uuden rungon ominaisuuksia. Mutta juma että mä olen innoissani, ja toivottavasti meillä on edessä monia hyviä yhteisiä vuosia.

2 comments

  1. Oon ite niin Canonisti henkeen ja vereen, etten oikeen noista oo välittänyt, niiden värimaailma on helposti vihertävää ja kuvan tarkennus on vähän erilainen suhteessa canoniin. Muutenhan kaikki samaa, itellä ollut myös Nikonilta käytössä luultavasti toi sama D3100 mutta sit kuitenki mulla on ollut Canon 450D ja nyt mulla on Canon 7D ja 400D.


    http://finnlandsnorsk.blogspot.fi/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mä taas olen Nikonisti henkeen ja vereen, mutta kyllä molempien merkkien vastaavat mallit painivat ihan samassa sarjassa. Kaipa se on vain lopulta mielipidekysymys kumman merkin veneessä on :--)

      Delete

© 2avlt5. Design by FCD