HKI

23 July 2016

1 6 2 DSC_5363_a_koko 5 3 DSC_5372_a_koko 4
Sandro Helsinki has the most amazing food ever. Just pure love. Sandro Helsingissä on parasta ruokaa ikinä. Puhdasta rakkautta aah.

My last three weeks have been crazy. I've been just running from one place to another and spent only one of my day offs at home. But I guess that's what summer is all about. Working and having fun. And I've been working a lot, 4-6 days a week. Mainly evening and weekend shifts, but those are the best-paying shifts so I'm not complaining. However, I'm soooo ready to go back to school. Working is nice, but studying something you love is so much better. I've always liked studying and going back to school gets me insanely excited every year. There are still so many things I want to do in Finland before going back to Tartu, but luckily I still have a bit more than 4 weeks left.
It's funny how I kind of don't feel like a med student anymore. I mean that it feels like a gap year again since I'm working at a grocery store like I used to do before. It feels like the whole last year was just a dream. So yeah, I'm really excited to go back to school and back to my normal life. It's so crazy that I won't be a first year student anymore! Also, if there are any new first year students reading this, I'm already so excited to meet you all!

Mun viimiset kolme viikkoa on taas olleet ihan hulluja. Oon vaan juossut paikasta toiseen ja viettänyt vaan yhden vapaapäivän kotona. Mutta tätähän kesän oikeastaan kuuluukin olla. Töitä ja hauskanpitoa. Ja oon ollut tosi paljon töissä, 4-6 päivänä viikossa. Pääasiassa ilta- ja viikonloppuvuoroja, mutta niistä saa parhaan palkan joten en todellakaan valita. Kuitenkin mä olen jo niiiiin valmis palaamaan kouluun. Työskentely on kivaa, mutta rakastamansa asian opiskelu on niin paljon parempaa. Mä olen aina tykännyt opiskelusta ja kouluun paluu saa mut aina älyttömän innostuneeksi joka vuosi. On vielä niin paljon asioita joita haluisin tehdä Suomessa ennen Tarttoon paluuta, mut onneksi mulla on vielä 4 viikkoa aikaa jäljellä.
Se on jännää miten musta ei tavallaan enää tunnu että olisin lääkiksessä. Tai siis tuntuu että olisi taas välivuosi, koska työskentelen taas ruokakaupassa niinkuin silloin tein. Tuntuu kuin koko viime vuosi olisi ollut vain unta. Joten joo, mä olen tosi innoissani koulun jatkumisesta ja palaamisesta mun normaaliin elämään. On ihan hullua etten mä tule enää olemaan ekan vuoden opiskelija! Ja jos siellä ruudun toisella puolella on uusia ykkösiä lukemassa tätä, niin mä odotan jo niin innolla että tapaan teidät!

Ja mun Michael Korsin Selma-laukku on edelleen myytävänä, alensin hintaa joten menkää katsomaan! Haluaisin todella saada ton myytyä, sillä noin nätti laukku ansaitsee tulla käytetyksi ja kaiken lisäksi tarvin rahaa uuteen kameran runkoon :-D KLIK KLIK KLIK tästä lukeaksesi lisää!

4 comments

  1. Ihan mielenkiinnosta mitä kameraa käytät yleensä? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Järkkärinä mulla on tällä hetkellä Nikon D3100 ja blogissa on myös paljon Instagram-kuvia, eli myös iPhone 6s :-)

      Delete
  2. Oi mitä ihanaa ruokaa :P pakko käydä testaamassa joskus. Sulla on aina niin kivoja ruokakuvia. Ois kiva tietää sun ruokavaliosta vähän enemmän, tossa q&a postauksessa väähn oliki jotain sun ruokavaliosta mut ois kiva tietää enemmän! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Suosittelen ehdottomasti, oli super hyvää! Ja iiiiso kiitos! Itseasiassa multa on pyydelty ruokavalio-postausta useasti ja se onkin jo melkein valmiina luonnoksissa odottamassa. Enää puuttuu kuvituskuvat ja viimeinen silaus, mutta julkaisen sen tän viikon aikana :-D

      Delete

© 2avlt5. Design by FCD