Summer mornings

30 June 2016

DSC_4273_a_koko 1.1 DSC_4299_a_koko 2.1


I love slow summer mornings when you don't have to go anywhere. You can eat breakfast in bed, read blogs, watch series, and do whatever you want to do without worrying about anything. I started my work on Monday, and I'm having my 'weekend' now since I have to days off. My plan for these two days is to do nothing but chill. I'm probably gonna watch Grey's Anatomy (though I have no idea what was the last episode I watched last summer haha), hit the gym, sleep a lot, and then hang out with my girls tomorrow. I'm also on a strawberry diet meaning that I can easily eat a liter of strawberries in one sitting. With no problem at all. Every day. Not forgetting about cherries. God I love summer.It's also strange how it's already July tomorrow. I remember how I used to think that Pori Jazz festival is in the end of the summer. And that midsummer is the beginning of the end, haha. Now it's all different since my summer holiday begun in mid-June. For me the summer has just begun. July has always been my favourite month. It is the month when summer is at its most beauty, but you can already start feeling the autumn coming. It's also my birthday month, and I'm turning 21 this year. Twenty-one. I guess I finally have to accept that I am an adult now.

Rakastan hitaita kesäaa
muja kun ei ole kiire minnekään. Voi syödä aamiaisen sängyssä, lukea blogeja, katsoa sarjoja, ja tehdä mitä ikinä haluaa ilman, että tarvii murehtia mistään. Aloitin mun työt maanantaina ja mulla onkin mun 'viikonloppu' nyt, sillä mulla on tää ja huominen päivä vapaata. Suunnitelmana näille kahdelle päivälle on ihan vaan olla rauhassa ja ottaa rennosti. Katson varmaan Greyn Anatomiaa (tosin en yhtään muista mihin jaksoon jäin viime kesänä), käydä salilla ja huomenna näen mun tyttöjä. Oon myös taas mansikkadietillä tarkoittaen että voin syödä litran mansikoita yhdellä istumalla. Ilman minkäänlaisia ongelmia. Joka päivä. Kirsikoita unohtamatta. Luoja miten rakastan kesää.On myös outoa ajatella, että huomenna on jo heinäkuu. Muistan miten aina ennen ajattelin, että Pori Jazzit on kesän loppua, ja kuinka juhannuskin on jo lopun alkua. Nyt kaikki on toisin, kun aloitin kesälomani vasta kesäkuun puolessa välissä. Nythän kesä on vasta alkanut mulle. Heinäkuu on aina ollut mun lempikuukausi. Se on kuukausi, jolloin kesä on kaikkein kauneimmillaan, mutta saapuvan syksyn voi jo tuntea. Heinäkuu on myös mun synttärikuukausi ja mä täytän 21 tänä vuonna. Kaksikymmentäyksi. Taitaa olla pikku hiljaa aika hyväksyä se tosiasia, että mä olen aikuinen.

6 comments

  1. Ihania kuvia! Hyvää loppuviikkoa sinne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos ja hyvää loppuviikkoa sullekin! :--)

      Delete
  2. Oi miten ihana ja rentouttava blogipostaus!♥ Upeat kuvat :)

    ReplyDelete
  3. Aivan lovelovelove tää sun blogi! Onneks löysin♥

    http://pinja-sofia.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah eikäää, sinä olet lovelovelove ihana!♥

      Delete

© 2avlt5. Design by FCD