Behind the scenes

08 May 2016

DSC_4101_a_koko DSC_4000_a_koko DSC_4048_a_koko DSC_4053_a_koko DSC_4017_a_koko DSC_4056_a_koko DSC_4156_a_koko DSC_4100_a_koko DSC_3994_a_koko DSC_4112_a_koko
Summer is finally here! All the trees are full of leaves and tourists are everywhere. I had already forgotten how amazing warm summer evenings are and how beautiful the nature can be. Everything is so alive, and so am I.

Kesä on vihdoin täällä! Puut on jo ihan täynnä lehtiä ja turisteja pyörii kaikkialla. Olin jo unohtanut miten ihania lämpimät kesäillat on ja miten kaunis luonto voikaan olla. Kaikki on niin elossa, ja niin olen minäkin.

4 comments

  1. Valitsin blogisi mun lemppareihin linkatuista blogeista!

    Postaus aiheesta

    ReplyDelete
  2. Nämä molemmat setit(edellinen) olivat aivan ihania! :) Mä vähän koitin näyttää näitä paremmalle puoliskolle, jos vaikka käytäisiin kuvaamassa myös, mutta ei se lämmennyt idealle :D Kai se vaatii vaan kameraystävällisen kollin tuohon toiselle puolelle! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jee kiitos paljon! Hahah toivotaan että jossain kohtaa lämpenee :--D Mä en ole koskaan ennen kuvannut miehiä ja Isaac ei ole koskaan ollut tällä tavalla kuvailemassa, mutta hyvinhän se meni ja suunnitelmissa olisi käydä vielä uudestaan kuvailemassa kun eksamit on ohi :-)

      Delete

© 2avlt5. Design by FCD