Does the ocean inspire, easy rider?

15 October 2014



Raahasin tänää Alman ulos lehtien sekaan, mut sitä ei kiinnostanut yhtään. Se vaan tönötti surkeena ja halus tulla syliin. Höh.
Nyt on tasan 70 yötä jouluun. Oon jo ihan fiiliksissä, rakastan joulua niin paljon. Sillon on ihan täydellinen tunnelma ja hetken aikaa ei oo kiire mihinkään. Muistan ku aina pienenä oli joululahjalistalla miljoona asiaa joita halusi. Nyt en toivo lahjaksi mitään. Ajattelin kuitenkin ostaa itelleni joululahjaksi yhden Artekin jakkaran ja yhden lampun. Tiiän jo mitä ostan porukoille ja kavereille teen varmaan jotain itse. Sanon joka vuosi että jos osaisin, niin kutoisin lahjaksi villasukat tai lapaset. Mutta kun en osaa, en osaa edes laittaa lankaa ompelukoneeseen hah. Mulla oli aikoinaan tekninen, joten osaan kyllä sorvata ja tehdä leipälaatikoita, mut tumppuut on asia erikseen. Mun äitikään ei osaa kutoa, mut onneks päästään tänä talvena mestarin oppiin.
Tunnen oloni heti paljon fiksummaksi kun heitin tänää tulleet lukulasit päähän. Mua vaivas pitkään ihan jäätävä päänsärky lukemisesta. Varsinkin koneelta oli ihan tuskaa lukea mitään kouluhommia, koska siitä seuras koko loppupäivän kestävä särky ja huono olo. Muutenkin kun luen niin teksti "särisee" koko ajan ärsyttävästi. Toivotaan että lasit auttais, mut kyllä tää vaatii totuttelemista ja on koko ajan sellanen olo kuin olis aurinkolasit päässä.
Oon juonut tänä syksynä ennätysmäärän teetä, hengannut villasukisssa 24/7 ja kuunnellut musiikkia enemmän kuin aikoihin. Yks viikonloppu käytiin Tallinnassa mun (entisten) luokkalaisten kanssa (en osaa sanoa "entisten", vaikka ei enää koulussa ollakaan). Huomenna meen kahville parin kaverin kanssa, perjantaina mennään lukiokamujen kanssa ulos. Ens viikolla oon koiravahtina kun äiti ja isä menee Tallinnaan, ja viikonloppuna tulaa muutama kamuli yöks. Ja sitä seuraavalla viikolla on jo Halloween. Ja sit on melkein joulu!!!!!!!!!!!!!!! JEE.

Post a Comment

© 2avlt5. Design by FCD