Villejä lupiineja

03 July 2014


Kesä on mennyt ihan älyttömän nopeesti. Nyt on jo heinäkuu ja tuntuu etten oo tehnyt mitään muuta kuin töitä ja odotellut ilmojen lämpenemistä. Nyt siihen tulee muutos. Maanantaina oli mun vika työpäivä ja nyt alko mullakin kesäloma, niin outoa miten nopeesti 6kk meni. Huomenna lähden Ruisrockiin pariks päiväks kaverin kanssa ja sieltä sitten sunnuntaiaamuna Helsinkiin. Toissapäivänä mulle tuli niin ihana fiilis, pakkasin just matkalaukkua, radiossa soi James Blunt ja mun huoneessa oli ihan täydellinen valaistus. Siinä tajusin, että nyt on hetki, jota oon kaivannut niin kauan. Just nyt mun ei tarvi huolehtia tulevaisuudesta eikä pelätä mitä se tuo tullessaan. Just nyt voin vain leijailla tässä hetkessä ja nauttia elämästä. Niin ihanaa.
Ajastan sunnuntaiks yhden postauksen liittyen tulevaan kuukauteen sun muuhun, joten siihen asti heips :----)

Post a Comment

© 2avlt5. Design by FCD