Ylioppilas

04 June 2014


Mun oli tarkotus tulla postailemaan näitä lauantain YO-kuvia jo eilisiltana, mut ulkonenkovalevy sano poks ja meinashan siinä itku tulla kun luulin että nyt katos kaikki kuvat bittiavaruuteen. Sain kaiken kuitenkin pelastettua ja nyt pitääkin sit mennä ostamaan uus ton tilalle (tai samalla pari koska tolle edellistä edeltävälle ei mahdu kaikista kuvista varmuuskopioita höh).
Lauantaina koitti se päivä kun mäkin sain valkolakin päähän. Ihan uskomatonta miten nopeasti se päivä koitti, koska justhan me vasta alotettiin lukio???? Itkin lähes koko juhlan ajan ja myöhemmin sain kuulla että kaverin äiti oli kysellyt et oliko mulle tapahtunut jotain kauheeta kun itkin niin paljon :---D Ei onneks, mä vaan alan itkeä ihan superhelposti kaikissa haikeissa tilaisuuksissa. Me pidettiin lakkiaisjuhlat samassa paikassa missä mun rippijuhlatkin aikoinaan oli. Mäkki otti musta muutamat kuvat pihalla ja mentiin siitä sit kaupunkiin etkoilemaan ja sitten itse YO-jatkoille baariin. Oli ihan mielettömän ihana päivä ja hauska ilta, mut ilta oli sen verran pitkä ja kostea et onneks sitä valmistutaan ylioppilaiks vaan kerran :-D Lukio on ollut mun tähänastisen elämän parasta aikaa ja oon ystävystynyt siellä ihan mielettömien ihmisten kanssa ♥♥♥ Hurjasti onnea kaikille ylioppilaille ja valmistuneille!!!!
Nyt mulla on myös kaikki pääsykokeet takana ja oon ollut nyt vähän reilu viikon lukematta mitään koulujuttuja. Silti nyt on jo vähän sellanen fiilis et tekis mieli alkaa lukea jo ens vuoden pääsykokeita varten, mut pidän itteni pakolla irti koulukirjoista kesäloman ajan. Kävin sitä paitsi tänää kirjastossa lainaamassa muutaman hömppäkirjan ihan vaan koska nyt on aikaa lukea muutakin, ihanaaaaaaa! Nyt täytyis käydä hommaamassa kirpparipöytä ja ajattelin myös ostaa lisäsalamaa ja ehkä uutta objektiivia. Hyvää kesänalkua kaikki ihanat! :---)

2 comments

  1. aivan ihana mekko sulla ja onnea näin vähän myöhässä valkolakin johdosta! :)

    by-mmaria.blogspot.fi

    ReplyDelete

© 2avlt5. Design by FCD