puspus

05 April 2014


Ekaa kertaa toooooooodella pitkään aikaan mulla on taas innostusta tän blogin suhteen. Tällä hetkellä postailu tuntuu maailman parhaalta asialta ja koko päivän mun sormet on syyhynnyt et pääsis jo blogin ääreen. Olin tänää kaupungilla tyttöjen kanssa ja oli niin ihanaa kahvitella ilman mitään kiirettä ja olla yhdessä
Oon nyt niin innoissani niin monesta asiasta, yksi niistä on salin vaihto. Oon jo jonkin aikaa miettinyt jos vaihtais salia, koska toi nykynen on tosi pieni ja ruuhka-aikaan ihan täynnä ja saa oikeesti miettiä jonkun hyvän taktiikan että pääsee kyykkäämään tai käsipainoille ennen kuin joku toinen kerkee sinne syöksymään. Lisäks viikonloppusin ne aukioloajat on niin pepusta et huonolla tuurilla oon töissä koko sen ajan kun sali olis auki. Harmi sinänsä koska oon muuten tykännyt tosta salista tosi paljon (+se on naisten sali hahaa), mut vaihtelu virkistää :--) Nyt meen vetää unta kaaliin ja yritän parantaa tän flunssan. Huomenna pitäis lukea pääsykokeisiin ja mennä kivaan 9h iltavuoroon klo14-23. Mut en valita, rahaa tulee ja on tekemistä :----)

2 comments

  1. Hieno blogijulkaisu =)
    Tykkään todella lukea blogiasi.
    Jatka samaan malliin ja ootan kovasti seuraavaa julkaisuasi =)
    http://ilovefreshfashion.blogspot.fi/

    ReplyDelete

© 2avlt5. Design by FCD