TJ100 ja elämää

19 September 2013



Moikka kaikki pitkästä aikaa! En pahoittele sitä etten oo postannut, koska mulla ei oo yksinkertasesti aikaa eikä jaksamista. Pahimmillaan mun päivä meni niin, et heräsin aamulla puol kasi ja menin salille, siitä kouluun, koulusta pääsin klo 15-16, menin kotiin ja aloin lukee bilsaa. Lopetin lukemisen puol kymmenen illalta, menin suihkuun ja nukkumaan. Ja seuraavana päivänä kaikki uudestaan. Mut onneks toi on nyt ohi ja on enää matikka kirjotettavana ens viikolla. Vähän pelottaa, koska en kerinny paljoa muita aineita lukea ton bilsan takia. Mut jos menee huonosti (tai kun menee...) niin ens keväänä uusiks. Sama englannin suhteen, tosin toivon että se meni hyvin. Tsemppiä kaikille muillekin kirjottajille!
Mulla oli ihan mieletön kesä, en vaihtais hetkeekään pois. Niinku jo sanoin niin viimeaikoina on ollu paljon kiireitä, mut silti oon ollut onnellinen. On tapahtunu tyhmiäkin asioita (mm. pyörä pöllittiin mei pihasta, saakeli) mut onneks enimmäkseen kivoja. Ja vaikka kaipaankin kesää, niin oon silti ihan fiiliksissä syksystä!!! :-----) Kun kirjotukset on ohi niin meen kirjastoon ja lainaan kirjoja. Ja luen niitä ihan vaan lukemisen ilosta, en sen takia että mun pitää opetella hormoneja, sukkessiota tai munuaisten toimintaa. Ja käperryn viltin sisään villasukat jalassa. Ai että ♥ 

Ja hei se linkkaa blogisi-postaus tulee nyt viikonloppuna, oon lahna... :---Dddd

4 comments

  1. Miten sulla meni bilsan kirjotukset? Onko alustavat pisteet jo tullut? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihan ok kai! Mitä niitä vastauksia kattelin netistä ni osa meni ihan hyvin, osa taas ei iha nii hyvin. Mut ihan hyvä maku silti jäi. Alustavia pisteitä ei olla vielä saatu ja saadaan ne vasta ihan kuun lopussa :-( Mut pidetään peukkuja! :---)

      Delete
  2. ihana blogi, tosi mukavia kuvia :) jäin lukemaan, kato munkin blogia ja liity jos pidät:

    http://fromdaytoday-karo.blogspot.fi/ :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei kiitos! Ja käyn kattomassa sun blogin :-)

      Delete

© 2avlt5. Design by FCD