Lenkkipolun varrella

24 October 2012


Oon viime päivinä nauttinu syyslomasta ja ollu paljon kavereiden kanssa. Käytiin Kian ja Pauliinan kanssa kuvailemassa ja tässä vähän reissujen saldoa. En voi sanoa muuta kun että mun kaverit on ihania, en tiedä mitä mä tekisin ilman niitä. Kiitos, että ootte olemassa 
Tänää olin maastossa ratsastamassa ja se oli jotain niin upeeta laukata ensimmäisenä sellasta pientä, pimeää hiekkatietä metsässä kovaa vauhtia! Vau. Ei mulla muuta, huomenna suuntana Ruotsi ja meillä kävi Pauliinan kanssa aika hyvä sattuma. Ne tulee samalla laivalla risteilylle, muttei Ruotsiin, eli meillä on siis yks yhteinen ilta laivalla! Jee, palailen viikonloppuna ostosten kanssa! :-)

10 comments

  1. voi miten kauniita ootte kaikki! :-) nää kuvat on tosi ihania♥

    ReplyDelete
  2. oii, ihan mielettömiä kuvia ja niin kauniita ootte!<3:)

    ReplyDelete
  3. Aivan upeita, tunnelmallisia kuvia. :)

    http://24.media.tumblr.com/tumblr_meit4cczBA1rbamero1_500.jpg

    ReplyDelete

© 2avlt5. Design by FCD