Ollaan perillä ennen pimeää

27 August 2012


Mentiin lauantaina kaikki Jennyn luo juhlimaan Venetsialaisia ja oli huippua! Yöllä käytiin rannassa kattomassa raketit ja ne oli aika komeet. Sunnuntaina jouduin heräämään karuun todellisuuteen kun piti kaivaa historian kirja esiin korotuksiin lukemista varten. Yhh feilaan sen huomenna ihan täysin, tiiän sen jo nyt :--D Mut ei siitä sen enempää. Musta tuntuu että mulla on ihan kauheet univelat ja tänääkin nukahdin kesken läksyjen teon. Mut silti ei tavallaan väsytä, tää on hankalaa. Mut kaipa tästä vois pian tonne sänkyyn kömpiä et jaksaa aamulla vie kerrata historiaa...

12 comments

  1. Ihania kuvia! Ootte nättejä kaikki :-)

    ReplyDelete
  2. miten en oo enne tajunnu et oot tää ihminen :D heti kun näin vilin kuvan tajusin kuka oot

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha aww :--D Mut ootko varma ettet sekottanu mua mun kaveriin Annaan, joka seurustelee Vilin kanssa? :----D

      Delete
    2. no.. kai mä sit sekotin :D molemmilla samat nimet enkä ikinä saa selkoa kuvista ketä noista oot :D oon vaan miettiny et oot varmaa porilaine ku pauliina vilahdellu täällä muutamisa kertoja :D

      Delete
    3. Haha voi sinuu :---D Ja joo porilainen oon :-D

      Delete
  3. Löysin sun blogin äskön ja lueskelin just näitä postauksia vähän taaksepäin. Upeita kuvia ja muutenkin kiva blogi! Mikä kamera sulla on tai siis minkä kameran kuvaamia kuvia täs blogissa enimmäkseen on? Ja mitä objektiivii käytät? :)

    Rupeen lukijaksi :)

    kyyhkynen.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hei kiitos paljon! :--) Mulla on Nikon D3100 ja siinä kittiputki 18-55mm ja sen lisäks 35mm f/1.8. Käytän oikeestaan ainoastaan tota kiinteää 35mm, koska tykkään tosi paljon sen jäljestä ja valovoimaisuudesta :-)

      Delete
    2. Oi vitsi no sit meil on ihan samat! Mäkin tykkään tosta kiinteestä, ihana valovoima! :) Mut en onnistu kyl saamaa noi upeita kuvia ku sinä, kuvaatko manuaalil? Ite kuvaan yleensä aukon esisäädöl ja manuaalil kans joskus. Ja varmaa Photarilla on kans vaikutuksensa? :) Mä nimittäin muokkaan picmonkey.comissa ja oon vähän harkinnu jonku ohjelman ostamista...tai sit vaan aina ne omat kuvat tuntuu kököiltä :D

      Delete
    3. Se on ihan huippu! Mulla on aina manuaalilla ja tykkään kuvata isolla aukolla. Photaria (jotain sairaan vanhaa, jonka sain aikoinaan kaverilta hehe...) käytän, mut aikoinaan käytin myös Picasaa, jonka saa ilmaseks netistä :--) Ja hei, omat kuvat tuntuu aika usein vähän kököiltä, tälläki hetkellä haluisin kuvata ihan erilaisia kuvia ja asioita tänne blogiin :--D

      Delete
  4. Vau ihania kuvia! Oot tosi nätti :>

    ReplyDelete

© 2avlt5. Design by FCD