Maailman täydellisimmät

15 August 2012


Joku saattakin muistaa, kun tässä postauksessa mainitsin ihanasta synttärilahjasta, jonka sain kavereilta. Tässä se nyt olis! Jeffrey Campbellin glitteriset Litat! Tuntuu uskomattoman ja hullun upeelta omistaa unelmakengät, kengät joita on kuolannu monet kerrat netissä, mut ajatellu ettei ikinä pysty ostamaan niitä. Oon täysin rakastunut, nää on jalassakin niin mukavat ja kauniit ku mitkä. Ainoa huono puoli on se, että mulla on nyt sänkypeitto ihan glitterissä, mut mitä pienistä :---D Mun täytyy nyt koeajaa nää ennen ku lähen julkisille paikoille hortoilemaan näiden kanssa ja toivon mukaan meillä on monia yhteisiä vuosia edessä!
Huomenna on tosiaan se lähtö Ahvenanmaalle (koulun pihasta lähtö puol kasilta....) ja munkin olis parasta mennä pian nukkumaan et saisin itteni aamulla ylös. Mut pitäkää kiva viikonloppu sun muuta, mä palailen varmaan viimeistään ens viikon alussa tänne blogin puolelle!

12 comments

  1. mä en varmaan itte ikinä raaskis ostaa moisia popoja, mut kyllä noi on mielettömän upeet!!

    ReplyDelete
  2. ihan unelmat kengät! ite oisin kyl noiden kaa varmaan sen vajaa kaks metriä pitkä mut joo silti aika rakkaudet!

    http://mytypicalworld.blogspot.fi

    ReplyDelete
  3. Aivan ihanat kengät!<3 Mä tykkään tosi paljon tosta mallista;D

    http://sweetttdreams.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  4. Voi eiii! Oon niin kateellinen! Minäki oon kuolannu noita netissä joka päivä, mutta ei mahda olla varaa tällä hetkellä:( Mutta myöhemmin sitten<3

    ReplyDelete
  5. Voi pojat mitkä herkut! :) xx

    ReplyDelete
  6. mä varmaan kuolisin onnesta jos saisin jeffrey campbellit lahjaksi! :-D tosin ottaisin varmaan ne perusruskeet koska noi glitteriset ei oo oikein mun tyyliset. mut ihanat kengät!

    http://karoliinaslittleblog.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  7. Ihanat! <3 Muuten,kannattaa suihkuttaa kenkiin hiuslakkaa,jotta glitteriä ei pääse varisemaan :)

    ReplyDelete
  8. Heidi: Mullakin olis noi jääny varmaan vaan haaveeks ellei kamuset olis ollu niin ihania, hihi niin on! :--)

    susanna: Niin on! :-)

    Anna: Eikö vain ♥

    Kiira ja Sofia: Kyllä! :--)

    Wilma Toivo: Mäkin tykkäilen ja paljon! :--D

    Natalia: Ootko vilkassu ulkomaisia sivuja, niistä saa helposti muutaman kympinkin halvemmalla? ;--)

    Heidi: Sanos muuta! :--)

    karoliina: Haha olisit nähnyt mut kun noi paljastu paketista... :-D Ne on ainakin sellanen varma valinta ja menee melkeinpä kaiken kanssa :----)

    Anonyymi: Hei hyvä idea, taidanki heti aamulla vähän suihkutella etten huku glitteriin :--)

    ReplyDelete
  9. ömmm.... oisko noi täydelliset vai täydelliset? Oon kuolannu noiden perään NIIIN kauan, mut se hinta!! 8D

    http://yksimiljoonista.blogspot.fi/

    ReplyDelete
  10. Verna: Täydelliset ;---) Jep, se hinta on hiukan turhan suolanen! :---D

    ReplyDelete

© 2avlt5. Design by FCD