Time Is Running Out

25 October 2010



Kello on jo yli yks yöllä ja mua väsyttää ihan älyttömästi mut en vaan viitti mennä vielä nukkumaan. On vielä niin paljon tekemistä. Ja aika kuluu järjettömän nopeesti. Perjantaina tuli kuluneeks vuosi Musen Hartwallin keikasta lokakuussa 2009. Vuosi. Ei todellakaan tunnu et olis kulunu nii pitkä aika. Muistan vielä niin selvästi sen kaiken jännityksen ja adreaniilin veressä. Se tunne on niin upee. Samaan aikaan toivot että se hetki koittais mut silti osa susta haluis vielä hiukan pitkittää odousta. Koska se on niin siisti fiilis kun odottaa jotain sulle tärkeetä asiaa. Ja sitten kun se on ohi tuntuu oudolta. Kun kaikki onkin menny niin nopesti ohi. Mut silti on mahtava fiilis!
Huomenna eiku anteeks tänää mun pitää ryhdistäytyy ja alkaa tehdä sitä äikän kirjailijakansiota. Onhan mulla vielä aikaa tehdä sitä. On nimittäin tää viikon loma ja heti perään kahen viikon tet. Ootan tettiä jännityksellä! Meen mun entiselle ala-asteelle. Muistan kun meillä oli sillon pienempänä tet-oppilas luokassa. Sillon tää kyseinen tyttö tuntu nii vanhalta. Tunnen itteni kaikkea muuta kun vanhaks. Ja tuntuu oudolta tehdä aika isoja päätöksia tulevaisuudesta. Pitää miettiä minne meet ysin jälkeen ja mitä haluat aikusena tehdä työkses. Onneks ainaki mulle nää asiat on (ainaki tällä hetkellä) aika selvät.

2 comments

© 2avlt5. Design by FCD